Susisiekite: 8 614 63683

Automobilių lyginimas be dažymo

Įlenkimas ant automobilio kėbulo neretai priverčia susiimti už galvos. Ne tik dėl patirtos žalos, tačiau ir dėl to, kiek gali trukti tokio įlenkimo panaikinimas.

Taupyti su lyginimu be dažymo

Įprastai įlenkta detalė glaistoma, gruntuojama, šlifuojama ir tik tada dažoma. Tačiau tai ilgai trunkantys ir tikrai brangiai kainuojantys darbai, tad taupydami pinigus ir tausodami savo laiką kai kurie automobilių vairuotojai netgi nusprendžia įlenktos detalės netaisyti. Automobilių lyginimas be dažymo (angliškai PDR – Paintless Dent Repair) – geriausia išeitis, kai norisi remonto greitai ir pigiau. Toks duobučių, įlenkimų lyginimas, tiesinimas leidžia pašalinti net itin mažus kėbulo defektus, pavyzdžiui, kai automobilis įlenkiamas iš po ratų atlėkusiu akmeniu, stovėjimo aikštelėje trinktelėjus kito automobilio durelėmis, neatsargiai atsirėmus ar įvykus nedidelei avarijai, autoįvykiui.

Lyginimas įmanomas daugeliu atveju

Automobilių lyginimas be dažymo įmanomas ne visais atvejais. Kartais kėbulo deformacija būna pernelyg smarki, kad ją būtų įmanoma atstatyti be detalės dažymo ar netgi keitimo. Lyginimas be dažymo dažniausiai neįmanomas itin seniems, keliolikos metų automobiliams, kurių dažai bei lakas per ilgą laikotarpį būna praradę elastingumą ir atliekant kėbulo remontą gali paprasčiausiai sutrupėti.

Taip pat autolyginimas neįmanomas ir tuomet, kai kėbulo įlenkimas yra itin smarkus: nutrupėję dažai, įlenkimas itin aštrus ar kėbulas deformuotas arti detalės krašto. Tačiau daugeliu atveju lyginimas be dažymo yra įmanomas ir itin efektyvus.

Nesugadina gamyklinių savybių

Lyginimas be dažymo leidžia atstatyti deformuotas kėbulo detales į pradinę padėtį – taip, kaip numatyta gamykliškai. Be to, meistrai lygindami įlenkimus nesugadina gamyklinio dažų sluoksnio, automobilio neardo ir neišrinkinėja, nebando įlenkimo išlyginti, pavyzdžiui, kaldami, tad pavojaus automobiliui – nėra.

Lygindami kėbulo įlenkimus meistrai naudoja specialius įrankius. Daugelį įlenktų kėbulo vietų jie pasiekia iš vidaus ar išorės, tačiau kartais, jeigu įlenkimas atsiradęs sudėtingesnėje vietoje, norint ištiesinti jį be dažymo, tenka nuimti automobilio apdailą. Toks automobilių lyginimas be dažymo yra labai kruopštus, didelio susikaupimo ir patirties reikalaujantis darbas, todėl jį turi atlikti patikimi meistrai.

Tai užtikrina, kad toks kėbulo remontas, kaip įlenkimų lyginimas be dažymo nepakenks automobilio gamyklinei šilumos, garso, vibracijos izoliacijai, arba nesukels papildomų rūpesčių jei surenkant automobilį kažkuri detalė bus pritvirtinta netiksliai ar, galiausiai automobilio spalva bus parinkta netiksliai.

Greitas ir pigesnis remontas

Autotiesinimas be dažymo dažniausiai trunka greitai – detalė išlyginama per kelias valandas, tad automobilį po remonto greičiausiai galėsite atsiimti dar tą pačią dieną. Jeigu automobilis itin smarkiai sulankstytas, pavyzdžiui, nukentėjęs po smarkios krušos, remontas gali užtrukti ir porą dienų.

Kiek kainuos toks kėbulo lyginimas, tiksliai gali pasakyti tik meistrai, tačiau aišku, kad toks įlenkimų lyginimas bus pigesnis nei remontas su dažymu, kadangi lyginant įlenkimus nebus naudojama gausybė papildomų medžiagų reikalingu ruošiant automobilį dažymui.